Reklamasjoner
  |  
  |  
Dessverre så skjer det uhell og det kan bli nødvendig å reklamere.
Vi ønsker å hjelpe deg så effektivt og raskt som mulig, og ber deg varsle oss straks skaden er oppdaget. Send en e-post til claim@viasea.com eller benytt skjemaet under:
Dette kan være lurt å gjøre når du skal sende en reklamasjon:
- merk med dato for innsending av reklamasjonen
- vær tydelig på skadetidspunktet/ skade oppdaget dato
- varsle om skaden straks den er kjent
- varsle om hvor skaden ble oppdaget
- ta bilde av det skadede godset
- ta bilde av containerene, med containernummer
- dersom reklamasjonen gjelder fukt må dette dokumenteres av kunden. Et tips er å være to ved lossing. Den ene går inn i containeren og lukker dørene. Der skaden eventuelt er, vil det komme inn lys, forsøk å få tatt bilder av skaden fra innsiden av containeren.
Her kan du finne informasjon som kan være nyttig i reklamasjonsprosessen: